Saturday 2 December 2017

Forex facebook cover


Błąd 404 - Nie znaleziono aplikacji internetowej. Aplikacja internetowa, do której próbujesz dotrzeć, nie jest dostępna w tym regionie usługi aplikacji Microsoft Azure. Może to być spowodowane jedną z kilku przyczyn: 1. Właściciel aplikacji internetowej zarejestrował niestandardową domenę, aby wskazać usługę Microsoft Azure App Service, ale nie skonfigurował jeszcze usługi Azure, aby ją rozpoznać. Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej. Gdy właściciel aplikacji chce używać niestandardowej domeny w aplikacji internetowej Microsoft Azure Web Apps, należy skonfigurować usługę Azure w celu rozpoznawania niestandardowej nazwy domeny, aby mogła ona przekierować żądanie do odpowiedniego serwera w regionie. Po zarejestrowaniu domeny u dostawcy domeny i skonfigurowaniu rekordu DNS CNAME tak, aby wskazywał adres Azurewebsites aplikacji (na przykład contoso. azurewebsites), właściciel aplikacji internetowej musi również przejść do portalu Azure i skonfigurować aplikację dla nowej domeny . Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o konfigurowaniu niestandardowych domen dla aplikacji internetowej. 2. Właściciel aplikacji internetowej przeniósł aplikację internetową do innego regionu, ale pamięć podręczna DNS nadal kieruje się do starego adresu IP, który był używany w poprzednim regionie. Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej. Dzięki aplikacjom internetowym. aplikacja jest przechowywana w centrum danych zlokalizowanym w regionie, który właściciel aplikacji internetowej wybrał podczas tworzenia aplikacji, a serwer DNS Azures rozstrzyga adres aplikacji internetowej, który został wybrany dla niego w tym centrum danych. Serwery DNS odpowiedzialne są za rozwiązywanie nazwy serwera, do którego użytkownik próbuje dotrzeć na adres IP, ale klienci przechowują te informacje w pamięci podręcznej, aby móc załadować stronę tak szybko, jak to możliwe. Jeśli ta aplikacja została usunięta i ponownie utworzona w innym regionie, nowa aplikacja będzie miała inny adres IP, ale klient nadal będzie buforował stary adres IP. Najpierw spróbuj wyczyścić pamięć podręczną klienta, tak jak to opisano tutaj. Jeśli to nie pomoże, jest to prawdopodobnie spowodowane buforowaniem wykonanym na pośrednim serwerze DNS, takim jak ten używany przez dostawcę usług internetowych. Jeśli tak, problem ten powinien się wkrótce wyjaśnić, gdy pamięć podręczna DNS osiągnie okres czasu, jaki upłynął do życia. Spróbuj ponownie odwiedzić aplikację w ciągu około godziny. Jeśli nadal będziesz otrzymywać tę stronę błędu, skontaktuj się z pomocą techniczną firmy Microsoft. Okładka na okładkę Photo Dos and Donts Wstępne szablony zdjęć na okładce Kiedy ludzie przyjeżdżają na twoją stronę na Facebooku, gdzie twoim zdaniem najpierw wyglądają? Znam kilka wskazówek. Jest to wizualny fragment treści, który znajduje się u góry strony. Jego wymiary to 851 pikseli szerokości i 315 pikseli wysokości. Zajmuje prawie jedną czwartą ekranu w większości przeglądarek komputerowych. Ponieważ jest to jedna z najbardziej zauważalnych części strony, ważne jest, aby śledzić najlepsze praktyki dotyczące zdjęć na Facebooku. Niezależnie od tego, czy korzystasz z Facebooka do generowania leadów, zamykania następnej sprzedaży czy tworzenia społeczności klientów, bardzo ważne jest wiedzieć, jak zrobić i zoptymalizować swoje zdjęcie na okładkę. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, co powinieneś robić (i czego nie robić) na swoim zdjęciu na okładkę. (Dostaniesz także szablony zdjęć na okładkę dla Twittera, LinkedIn, YouTube i Google przy użyciu szablonu do pobrania z okładki) 11 Najlepsze praktyki dla Twojego Facebooka Zdjęcie na okładce 1) Przestrzegaj zasad Facebooka dotyczących wytycznych dotyczących zdjęć. Wygląda na to, że nie musisz się zastanawiać, ale przestrzeganie wytycznych na Facebooku jest kluczowe dla Twojej strony na Facebooku. Gorąco polecam przeczytanie wszystkich wskazówek na stronie. ale oto kilka ważnych rzeczy, o których warto pamiętać na zdjęciu na okładkę: Twoja okładka jest publiczna. Okładki nie mogą wprowadzać w błąd, wprowadzać w błąd ani naruszać jakichkolwiek praw autorskich. Nie możesz zachęcić ludzi do przesłania swojej okładki do ich osobistych ram czasowych. Jeśli zostaniesz złapany w sposób naruszający powyższe warunki, Facebook może podjąć działania przeciwko Twojej Stronie. I podczas gdy Facebook nie mówi wyraźnie, co się stanie, jeśli naruszysz wytyczne dotyczące strony, prawdopodobnie nie jest to mądre, aby usunąć swoją stronę na Facebooku na skutek naruszenia prywatności na okładce, więc przeczytaj w pełni wytyczne i zastosuj się do nich. 2) Upewnij się, że rozmiar zdjęcia na okładkę na Facebooku jest prawidłowy: 828 pikseli szerokości przez 315 pikseli na pulpicie, 640 pikseli szerokości przez 360 pikseli wysokości na telefonie komórkowym. Nie chcesz spędzać całego czasu na projektowaniu zdjęcia na okładkę. tylko po to, aby wyglądać dziwnie, gdy przesyłasz go na Facebooka. Upewnij się, że zdjęcie na okładkę będzie wyglądać fantastycznie od samego początku, upewniając się, że jest zoptymalizowane pod kątem odpowiednich wymiarów: szerokość 851 pikseli i wysokość 315 pikseli dla komputerów stacjonarnych, szerokość 640 pikseli i wysokość 360 pikseli dla urządzeń przenośnych. Jeśli prześlesz obraz mniejszy niż te wymiary, Facebook rozciąga go tak, by pasował do odpowiedniego rozmiaru, o szerokości co najmniej 399 pikseli i wysokości 150 pikseli. 3) Nie martw się o starą regułę 20 tekstu, ale nadal staraj się zachować widoczność. W 2017 r. Facebook usunął wszelkie odniesienia do reguły 20 dotyczącej tekstu na zdjęciach okładkowych. ale to nie znaczy, że powinieneś zaszaleć, używając tekstu na swoim zdjęciu na okładkę. Zgodnie z poprzednią regułą tylko 20 zdjęć na okładkę mogło być tekstem. Osobiście uważałem, że jest to zbyt restrykcyjne dla marketerów, ale sentyment za regułą był dobry. Jeśli zamierzasz użyć tekstu na zdjęciu na okładkę, utrzymuj zwięzłość tekstu. Twoje zdjęcie będzie znacznie bardziej informacyjne i wciągające. 4) Utrzymuj obraz prosty, z wyraźnym punktem skupienia. Pomyśl o zdjęciu na okładce jako części strony, która znajduje się nad spodem. Jeśli jego rozprasza lub słaba jakość, ludzie będą częściej klikać na stronie. Wiele z najlepszych zdjęć na okładkę Facebooka zawiera jeden temat jako punkt centralny. Używają również ujemnego białego (tj. Pustej przestrzeni) jako zaletę, aby przedmiot, każda jego kopia i inne elementy charakterystyczne dla Facebooka (np. Przycisk wezwania do działania na stronach biznesowych Facebooka) wyróżniają się jeszcze bardziej. 5) Nie ukrywaj treści za swoim zdjęciem profilowym. Ze względu na sposób wyświetlania zdjęć profilowych na Stronach Facebooka istnieje sekcja zdjęcia na okładkę, która nie pojawi się, chyba że zostanie kliknięta. Twoja nazwa strony i przyciski w prawym dolnym rogu również obejmują fragmenty zdjęcia. Sprawdź poniższy przykład od NikeWomen. Fragmenty zaznaczone na czerwono to części zdjęcia na okładkę, które nie są natychmiast widoczne dla twoich fanów na Facebooku. Według strony pomocy Facebooka. na komputerach stacjonarnych zdjęcie profilowe znajduje się 16 pikseli od lewej krawędzi zdjęcia na okładkę i 176 pikseli od górnej części zdjęcia na okładkę. Mówiąc to, możesz również wykorzystać tę ukrytą przestrzeń na swoją korzyść - może nawet ukryć jajko wielkanocne za zdjęciem profilowym do konkursu. Zazwyczaj jednak utrzymanie tej przestrzeni w czystości jest dobrą najlepszą praktyką. 6) Nie umieszczaj też ważnych treści na dole zdjęcia. Twoje zdjęcie profilowe nie jest jedyną częścią Twojego zdjęcia na okładkę, które będzie częściowo ukryte na głównej stronie. Będziesz także chciał unikać umieszczania ważnych treści lub kluczowych części obrazu u dołu zdjęcia, na którym znajdują się nazwy przycisków Strona i CTA. Zalecamy narysowanie wyimaginowanej linii w połowie długości obrazu profilowego i zachowanie ważnych treści (takich jak tekst lub hashtagi) powyżej. Możesz zobaczyć, co mam na myśli na poniższym zdjęciu z HubSpot, gdzie umieściliśmy tekst powyżej nazwy HubSpot. 7) Wyrównaj w prawo obiekty na zdjęciu na okładkę. Ponieważ Twoje zdjęcie profilowe znajduje się po lewej stronie, chcesz dodać trochę równowagi do swojego projektu okładki Facebooka, skupiając się na obrazie po prawej stronie. Rzuć okiem na te zdjęcia na okładkę. Który z nich wygląda bardziej estetycznie Prawy wyrównany fokus: Ostrość wyrównana do lewej: Czy zdjęcie w prawej oprawie wygląda lepiej Największe elementy projektu (zdjęcie profilowe, tekst i piwo) są równomiernie rozmieszczone. Na zdjęciu z okładki Samsung Twoja uwaga kieruje się natychmiast na lewą stronę, całkowicie pomijając nazwę produktu w prawym górnym rogu. Nie tylko dodanie równowagi jest kluczowym elementem projektu. ale pozwala również, aby Twoje zdjęcia na okładkę były bardziej wizualnie skuteczne na urządzeniach mobilnych. Co prowadzi mnie do następnego punktu. 8) Pamiętaj o użytkownikach mobilnych. W kwietniu 2018 r. Facebook poinformował, że ponad połowa użytkowników (54,2) uzyskuje dostęp do sieci społecznościowej wyłącznie z urządzeń mobilnych. To jest olbrzymie - i właśnie dlatego jest tak ważne, aby utrzymać mobilność użytkowników na najwyższym poziomie podczas projektowania swojego zdjęcia na Facebooku. W przypadku urządzeń mobilnych o wiele większa część zdjęcia na okładkę jest zablokowana, ponieważ zdjęcie profilowe i nazwa strony znajdują się na górze zdjęcia na okładkę. Przyjrzyjmy się przykładowi z życia. Poniżej zobacz, jak wygląda strona Adobes na Facebooku w przeglądarce na komputerze w porównaniu z aplikacją mobilną na Facebooku. Zauważ, że boki zdjęcia są odcięte na urządzeniu mobilnym. Podczas gdy twoje zdjęcie na okładkę wyświetla na 851 pikseli szerokości i 315 pikseli wysokości na pulpicie, wyświetla tylko centrum o szerokości 640 pikseli i wysokości 360 pikseli na smartfonach. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z tym dokumentem pomocy na Facebooku. Zwróć uwagę, nawiasem mówiąc, w jaki sposób tekst w okładce Adobes jest odcięty po prawej stronie. O ile najlepiej jest dopasować elementy wizualne do siebie, zachowaj ostrożność, aby nie umieszczać ważnych treści z prawej strony, tak aby zostały odcięte na urządzeniach mobilnych. 9) Zintegruj projekt okładki z innymi częściami swojej strony na Facebooku. Jeśli naprawdę chcesz stać się kreatywnym dzięki zdjęciu na okładkę, spróbuj zintegrować swój projekt z innymi częściami strony na Facebooku. Możesz zrobić swoje zdjęcie profilowe i pokryć zdjęcie jednym dużym płótnem lub użyć elementów projektu, aby zwrócić uwagę na różne funkcje Twojej strony na Facebooku. Poniżej przedstawiamy kilka pomysłów, jak mogą wyglądać te integracje zdjęć na okładkę. Połącz swoje zdjęcie profilowe i zdjęcie na okładkę. Przy odrobinie kreatywności i drobnych poprawek w projekcie możesz sprawić, że zdjęcie profilowe i zdjęcie z okładki będą wyglądały jak dwie części jednego płótna. Sprawdź jedno z okładkowych zdjęć w Paryżu, aby uzyskać subtelny, ale nieodparty sposób na zrobienie tego. Uwaga: ponieważ zdjęcia na okładkę są wyświetlane inaczej na urządzeniach mobilnych i komputerach, musisz wybrać jeden format, w którym możesz utworzyć kombinację zdjęć i profili na okładkę. Ponieważ zdjęcia na okładce są dużo bardziej zauważalne na komputerze, Id sugeruje nadanie priorytetu temu układowi wyglądu okładki i zdjęć profilowych. Zwróć uwagę na przyciski po prawej stronie. Zgodnie z najlepszymi praktykami wspomnianymi powyżej, WeddingWire umieszcza cały swój ważny tekst na prawo od swojego zdjęcia na okładkę - nie tylko osiągając dobre wzornictwo estetyczne, ale także zwracając uwagę na główne wezwania do działania na stronie: Like, Follow i Wiadomość. Uwaga: chociaż może się wydawać, że dobrym pomysłem jest dodanie kierunkowych wskazówek, takich jak strzałka, aby ludzie klikali przyciski wezwań do działania, pamiętaj, że te przyciski wezwań do działania nie są wyświetlane w ten sam sposób w aplikacji mobilnej. Innymi słowy, może to być mylące dla użytkowników mobilnych, jeśli zintegrujesz projekt okładki z przyciskami. 10) Dodaj skrócony link do opisu okładki, który jest zgodny z wezwaniem do działania strony. Jeśli chcesz użyć swojego zdjęcia na okładkę do obsługi wezwania do działania strony, upewnij się, że opis okładki zawiera również tekstowe wezwanie do działania i link do tej samej oferty. Dzięki temu za każdym razem, gdy ktoś obejrzy Twoje zdjęcie na okładkę, może uzyskać dostęp do linku do pobierania. Oto taka praktyka w działaniu na stronie HubSpots na Facebooku: Upewnij się, że skracasz linki i dodajesz kody UTM, dzięki czemu możesz śledzić kliknięcia. Funkcje skracania i śledzenia są dostępne w Platformie Marketingowej HubSpot i narzędziach takich jak bitowe. (Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak napisać skuteczną kopię wezwania do działania dla opisu okładki, kliknij tutaj, aby pobrać nasz darmowy ebook na temat tworzenia atrakcyjnych wezwań do działania). 11) Przypnij powiązany wpis pod swoim zdjęciem na okładkę Facebooka . Czy zdarzyło Ci się przypiąć wpis do Twojej osi czasu na Facebooku? Przypinanie postu pozwala wyróżnić typowy post Facebooka na osi czasu na siedem dni. Oznaczono ją małą żółtą flagą w prawym górnym rogu posta, na przykład na stronie Refinery29s: Jak to ma związek z optymalizacją Twojego zdjęcia na okładkę na Facebooku Cóż, jeśli spędzasz czas dostosowując swoje CTA strony na Facebooku, projekt okładki i okładka opisu opisu zdjęcia, powinieneś również napisać o tej samej rzeczy bezpośrednio na swojej stronie i przypiąć ten post na szczyt osi czasu. W ten sposób dajesz ludziom jedno wyraźne wezwanie do działania, gdy docierają do Twojej strony (choć w kilku różnych lokalizacjach) - co powinno pomóc w konwersji. Aby przypiąć wpis na Facebooku: po prostu opublikuj wpis na Facebooku, a następnie kliknij strzałkę w dół w prawym górnym rogu postu i wybierz Przypnij do góry. Chcesz zobaczyć, jak HubSpot korzysta z Facebooka? Jak nasza strona na Facebooku tutaj. Redakcja Uwaga: ten post został pierwotnie opublikowany we wrześniu 2017 r. I został zaktualizowany pod kątem świeżości, dokładności i kompleksowości. Napisz recenzję Jak pożyczamy online bez ryzyka związanego z usługą kredytową W grudniu zeszłego roku wziąłem tę pożyczkę w połączeniu z moją własną 200. Zdeponowałem go w etoro i otrzymałem 50 premii. W sumie 500 i był gotowy, aby spróbować swoich sił na rynku Forex. Do tej pory miałem mieszane wyniki, robiłem 100 tygodniowo w grudniu, zanim fala obróciła się przeciwko mnie i straciłem 300 w jeden dzień. Trzymałem się z daleka od handlu w Jan przed wznowieniem w lutym. Możesz zobaczyć moje wyniki handlowe tutaj openbook. etoroaziza14 Podczas krótkiego przestraszenia, jaki miałem w styczniu, zdałem sobie sprawę, że jest to prawdopodobnie najlepsza platforma do uzyskania pożyczki na handel na rynku Forex, ponieważ traci wszystko na rynkach nie oznacza, że ​​musisz zdobyć pieniądze gdzie indziej, aby spłacić pożyczkę, możesz po prostu zapomnieć o wszystkim (pożyczki i handel) i nie będziesz ponosić dodatkowych strat Dziękuję za łatwiejszy dostęp do gotówki W Ugandzie, dostęp do pożyczek jest nie zawsze jest łatwe. Dlatego cieszyłem się, gdy odkryłem tę stronę. W Ugandzie dostęp do pożyczek nie zawsze jest łatwy. Dlatego cieszyłem się, gdy odkryłem tę stronę w 2018 roku. Chociaż jestem ostrożny przy pożyczaniu pieniędzy, czuję się dobrze z pożyczkami, które tu pożyczam. Dla tych, którzy chcieliby handlować na rynku Forex, możesz dołączyć do mnie na eToro pod linkiem podanym poniżej. Drugi dochód To dla mnie świetne źródło dodatkowego dochodu. Codziennie zapewniam, że udostępnię mój link na dwóch. Dla mnie jest to świetne źródło dodatkowego dochodu. Codziennie zapewniam, że dzielę się moim linkiem na dwóch grupach na Facebooku, a teraz mam stały dochód. Może źle się ubiegać o pożyczkę jednego dnia, ale na razie traktuję to jako pracę marketingową Pożyczałem 50, ale

No comments:

Post a Comment