Tuesday 21 November 2017

Abcd forex trading


Co to jest wzór ABCD Odzwierciedla wspólny, rytmiczny styl, w którym porusza się rynek. Wizualny, geometryczny wzór w czasie rzeczywistym, składający się z 3 następujących po sobie zmian cen, lub trendsmdashit wygląda jak błyskawica na wykresie cenowym. Wiodący wskaźnik, który pomaga określić przybliżony moment wejścia i wyjścia transakcji. Dlaczego wzorzec ABCD jest ważny Pomaga w określeniu możliwości handlowych na dowolnym rynku (forex, akcje, futures itd.) W dowolnym czasie (intraday, swing, pozycja) oraz w każdej sytuacji rynkowej (rynki zwyżkowe, niedźwiedziowe lub związane z zasięgiem) ) Wszystkie inne wzory są oparte na (włącz) wzorze ABCD. Wprowadzenie transakcji o najwyższym prawdopodobieństwie następuje po zakończeniu wzorca (punkt D). Pomaga w określeniu ryzyka kontra nagrody przed umieszczeniem transakcji. Konwergencja kilku wzorców w tym samym przedziale czasowym lub w wielu ramach czasowych - zapewnia silniejszy sygnał handlowy. Jak znaleźć wzór ABCD Każdy wzór ma zarówno zwyżkową, jak i niedźwiedzią wersję. Ulepszone wzorce pomagają zidentyfikować większe możliwości prawdopodobieństwa zakupu, lub idą ldquolong. rdquo Niedźwiedziowate wzorce pomagają sygnalizować możliwości ldquoshort, rdquo lub sprzedaży. Każdy punkt zwrotny (A, B, C i D) reprezentuje znaczący wysoki lub znaczący spadek na wykresie cen. Punkty te definiują trzy następujące po sobie wahania cenowe lub trendy, które składają się na każdy z trzech wzorów: ldquolegs. rdquo. Są one nazywane nogą AB, nogą BC i nogą CD. Handel nie jest nauką ścisłą. W rezultacie używamy niektórych kluczowych relacji współczynników Fibonacciego, aby szukać proporcji między AB i CD. Postępowanie w ten sposób da nam przybliżony zakres miejsca, w którym wzorzec ABCD może zostać zakończony pod względem czasu i ceny. To dlatego konwergentne wzorce zwiększają prawdopodobieństwo i pozwalają inwestorom dokładniej określać wejścia i wyjścia. Każda noga wzoru znajduje się zazwyczaj w zakresie 3-13 barów w dowolnym przedziale czasowym, chociaż czas oczekiwania może być znacznie większy niż 13 okresów w danym przedziale czasowym. Handlowcy mogą interpretować to jako znak, aby przejść do większego zakresu czasowego, w którym wzór pasuje w tym zakresie, aby sprawdzić konwergencję trendu Fibonacci. Istnieją 3 rodzaje wzorów ABCD (każdy z wersją zwyżkową i niedźwiedziowską), w których muszą być określone specyficzne kryteria barometryczne. Wzmocniona charakterystyka wzorców ABCD (zakup w punkcie D) 1. Znajdź AB a. Punkt A jest znaczącym wysokim b. Punkt B jest istotnie niski c. W ruchu z punktu A do punktu B nie może być wzlotów powyżej punktu A, a nie spadek poniżej B 2. Jeśli AB, znajdź BC a. Punkt C musi być niższy niż punkt A b. W ruchu od B do C nie może być minimum poniżej punktu B, a nie wyższe niż punkt C c. Punkt C będzie idealnie wynosił 61,8 lub 78,6 ABi. W przypadku silnie modnych rynków, BC może wynosić jedynie 38,2 lub 50 AB 3. Jeśli BC, to narysuj CD. Punkt D musi być niższy niż punkt B (rynek z powodzeniem osiąga nowy niski poziom). W ruchu od C w dół do D nie może być wzlotów powyżej punktu C i nie ma spadku poniżej punktu D c. Określić, gdzie D może się wypełnić (cena) i. CD może równać się AB w cenie ii. CD może być 127,2 lub 161,8 AB w cenie iii. CD może być 127,2 lub 161,8 BC w cenie d. Określić, kiedy punkt D może wypełnić (czas) dodatkowe potwierdzenie. CD może równać się AB w czasie ii. CD może wynosić 61,8 lub 78,6 czasu AB iii. CD może wynosić 127,2 lub 161,8 czasu AB 4. Szukaj fib, wzoru, zbieżności trendów 5. Obserwuj luki cenowe i rozległe barscandles w nodze CD, szczególnie gdy rynek zbliża się do punktu D. Handlowcy mogą interpretować to jako oznaki Potencjalnie silnie trendujący rynek i spodziewać się 127,2 lub 161,8 rozszerzeń cenowych Niedźwiedzi charakterystyka wzorców ABCD (sprzedaż w punkcie D) 1. Znajdź AB a. Punkt A jest znaczącym niskim b. Punkt B jest znaczącym wysokim c. W ruchu od A do B nie może być żadnych spadków poniżej punktu A i nie ma wzlotów powyżej punktu B 2. Jeśli AB, znajdź BC a. Punkt C musi być wyższy niż punkt A b. W ruchu od B do C nie może być górnego punktu powyżej punktu B i nie ma spadku poniżej punktu C c. Punkt C będzie idealnie wynosił 61,8 lub 78,6 ABi. W przypadku silnie modnych rynków, BC może wynosić jedynie 38,2 lub 50 AB 3. Jeśli BC, to narysuj CD. Punkt D musi być wyższy niż punkt B b. W ruchu od C aż do D nie może być minimum poniżej punktu C, a wzloty powyżej punktu D c. Określić, gdzie D może się wypełnić (cena) i. CD może równać się AB w cenie ii. CD może być 127,2 lub 161,8 AB w cenie iii. CD może być 127,2 lub 161,8 BC w cenie d. Określić, kiedy punkt D może wypełnić (czas) dodatkowe potwierdzenie. CD może równać się AB w czasie ii. CD może wynosić 61,8 lub 78,6 czasu AB iii. CD może wynosić 127,2 lub 161,8 czasu AB 4. Szukaj fib, wzoru, zbieżności trendów 5. Obserwuj luki cenowe i rozległe barscandles w nodze CD, zwłaszcza gdy rynek zbliża się do punktu D. Handlowcy mogą interpretować te znaki jako oznaki Potencjał silnie zyskujący na popularności rynek i spodziewa się zobaczyć 127,2 lub 161,8 ceny rozszerzeńTrading jest tak prosty jak ABCD Wystarczy, aby poinformować Cię, że wprowadzono pewne zmiany w tej strategii, więc przeczytaj najpierw ten post, a następnie przejdź do strony 416 post 8309 forexfactoryshowthread. phpp8458835post8458835 gdzie znajduje się aktualna wersja. Wcześniejsze posty są w porządku i opowiadają o tym, jak znalazłem drogę, ale podstawowa strategia jest na stronie 416 Najnowsza wersja na 2018 rok teraz tutaj na stronie 416 post 8309 forexfactoryshowthread. phpp8458835post8458835 Przede wszystkim tylko trochę o mnie i dlaczego zdecydowałem aby rozpocząć mój własny wątek. Odtąd handluję teraz i wyłączam przez około 5 lat. Spróbowałem wszystkich zwykłych szkoleń szkoleniowych, podążając za handlarzami i mnóstwem badań i samoukiem. Zrobiłem też wszystkie zwykłe rzeczy, podwoiłem moje konto pewnego dnia, a potem straciłem je następnego dnia. Znasz tę samą starą historię, ale teraz jest inna, teraz zaczynam rozumieć, o co w tym wszystkim chodzi, a ja odniosłem pewien względny sukces, handlując ostatnio moim kontem demo, więc pomyślałem, że teraz nadszedł czas, by spróbować prawdziwych pieniędzy. A więc jestem tutaj i zamierzam jeszcze raz sprawdzić, czy mogę go złamać raz na zawsze. System, który mam zamiar podzielić się z tobą, to cała moja własna praca, osobista dla mnie, na pewno ma trochę systemu kogoś tu i tam, ale bardzo zasadniczo złamałem całą grę handlową na rynku Forex aż do jej najprostszej postaci i wierzę Pęknąłem To nic nowego. w rzeczywistości to wszystko zostało zrobione wcześniej. ale dokładnie pasuje do mnie i mojej osobowości, dokładnie tak, jak widzę rynek i jak go wymieniać. Mam nadzieję, że niektórzy z was też to polubią. Jestem pewien, że będzie dużo osób, ale nie jest to fajne, że wszyscy musimy znaleźć własną drogę w życiu, a handel na Forex nie jest inny. Ale zanim podzielę się z wami moim systemem, po prostu chcę się podzielić czymś innym, powód, dla którego wróciłem, aby dać mu jeszcze jedną szansę. Mój ojciec. Mój ojciec zmarł niedawno 23 marca 2017 r. I pozostawił w moim życiu ogromną dziurę, był bez wątpienia największym wpływem w moim życiu, kształtującym mnie na człowieka, którym jestem dzisiaj. Był jednym z najmilszych, najbardziej kochających, inspirujących ludzi, jakich kiedykolwiek znałem. Bez wątpienia był super, super człowiekiem. No cóż, krótko mówiąc, około 10 lat temu walczyłem, by związać koniec z końcem, stanąć w obliczu bankructwa i prawie zrezygnować ze wszystkiego, kiedy mój ojciec wepchnął mi do ręki kawałek papieru i powiedział, że ty, synu, nie możesz kiedykolwiek się poddasz, któregoś dnia to zrobisz. Czytałem ten kawałek papieru tego dnia i to mnie podtrzymywało i pomagało mi po drodze. Cóż, nie myślałem o tym więcej, nawet nie przeczytałem go przez następne 10 lat, dopóki nie umarł, to o dziwo, przypomniałem sobie o nim i ostrożnie rozłożyłem pokruszony papier i przeczytałem go ponownie. To zainspirowało mnie, by dać Forexowi kolejną szansę i wiesz co. Myślę, że mogę to pokonać. Oto, co mi dał tego dnia, myślę, że jego przesłanie jest bardzo istotne i mam nadzieję, że pomoże ci wszystkim odnieść sukces na rynku Forex. 13 lipca 821624 8211 23 marca 821614 Jeśli myślisz, że jesteś pokonany, jesteś Jeśli myślisz, że nie masz odwagi, don8217t Jeśli lubisz wygrywać, ale myślisz, że nie możesz się upewnić, że wygrałeś8217t. Jeśli myślisz, że przegrasz, ty przegrasz, bo nie z tego świata, że ​​sukces zaczyna się od osoby, która jest w stanie umysłu. Jeśli wydaje ci się, że jesteś zdeklasowany, to musisz myśleć, że ma się zmartwychwstać. Musisz być pewien siebie, zanim możesz wygrać nagrodę. Walki nie zawsze idą do silniejszego lub szybszego człowieka, ale prędzej czy później człowiek, który wygrywa, jest tym, który myśli, że potrafi. Dzięki tato, będę cię kochać na zawsze. xxx Dołączył listopad 2017 Status: Członek 4,509 Postów Przepraszamy za opóźnienie, ale moje pole tekstowe nie działa bardzo dobrze i nie mogę dodać rzeczy, które muszę opisać moją strategię. Właściwie to nie mam paska narzędzi edycji, co oznacza, że ​​wszystko będzie wyglądać zwyczajnie i nudno. Poza tym nie mogę przesłać niektórych moich rysunków, które zrobiłem, żeby wszystko wyjaśnić. No cóż, zacznę i zobaczę, jak lecę. Przede wszystkim chcę powiedzieć, że w mojej uczciwej opinii na temat handlu na rynku Forex wszelkie transakcje w tej sprawie nie są skomplikowane. Spójrzmy prawdzie w oczy, że cena może wzrosnąć tylko w górę lub w dół, nie może być tak skomplikowana. Wszystko, co musimy zrobić, to zdecydować, w którą stronę pójdzie, w górę lub w dół. Jak trudne to może być. To nie jest dokładnie nauka rakietowa jest teraz. Więc przepuśćmy wszystkie bzdury i odepchnijmy je z powrotem do podstaw, jak możemy spojrzeć na wykres i zdecydować, w którą stronę pójdzie, lub jeszcze bardziej do tego punktu, w który zamierzamy włożyć nasze pieniądze. Ale oczywiście problem polega na tym, że cena nie porusza się w linii prostej. Nie, porusza się falami, cena nieustannie faluje w górę iw dół po całej stronie. To wydaje się mylić nas wszystkich i wysyła nam pogoni za nasze kalkulatory fibrobliku, Wskaźniki. średnie ruchy, fale Elliota, fale eliptyczne, kryształowe kule, wykrywacze kłamstw, homary potts i bloomery wielkiej ciotki Sallys i wszystko, co naszym zdaniem pomoże nam. Ale cześć, to proste, każda mapa, którą kiedykolwiek oglądaliśmy, składa się z bardzo prostego ruchu ABCD, jak pokazano poniżej. To wszystko, czego potrzebujemy, aby z powodzeniem przeprowadzać transakcje na rynku forex, co mam nadzieję pokażę w nadchodzących dniach, tygodniach i miesiącach. Hej przykro mi, ale nie mogę przesłać moich zdjęć, więc zadzwonię tutaj, dopóki nie rozwiążę problemu z Adminem, zalogowałem raport, więc mam nadzieję, że wkrótce zostanie posortowane. Ale co ważniejsze moja kochana dama chce, żebym zabrał ją na posiłek, więc muszę iść, ale wróci jak najszybciej. Niedługo dołączę konto na żywo na Explorerze i będę handlował każdym Londynem i Nowym Jorkiem, otwierając i publikując wykresy. Przepraszam za opóźnienie, które wkrótce nadejdą. Poczuć strach i zrobić to tak czy inaczej. Cześć chłopaki Przepraszam za opóźnienie, ale moje pole tekstowe nie działa bardzo dobrze i nie mogę dodać rzeczy, które muszę opisać moją strategię. Właściwie to nie mam paska narzędzi edycji, co oznacza, że ​​wszystko będzie wyglądać zwyczajnie i nudno. Poza tym nie mogę przesłać niektórych moich rysunków, które zrobiłem, żeby wszystko wyjaśnić. No cóż, zacznę i zobaczę, jak lecę. Przede wszystkim chcę powiedzieć, że w mojej uczciwej opinii na temat handlu na rynku Forex wszelkie transakcje w tej sprawie nie są skomplikowane. Spójrzmy prawdzie w oczy, że cena może wzrosnąć tylko w górę lub w dół, nie może być tak skomplikowana. Dawno się nie widzieliśmy. Przykro mi słyszeć o twojej stracie. wszyscy musimy iść pewnego dnia, jest to trudne, ale życie musi trwać. Myślałem, że robisz puchnąć, z twoją 1-minutową metodą skalpowania. co się z tym stało. Dołączył w listopadzie 2017 r. Status: Member 4,509 Posty Hi Guys Jeszcze raz dziękuję za wszystkie pomocne komentarze, bardzo doceniane. Mam zamiar kontynuować wątek dzisiaj, mimo że publikuję problemy, więc weź mnie pod uwagę, kiedy po raz pierwszy opublikuję, ponieważ będę musiał wejść po opublikowaniu i edytować go, aby był czytelny, ale nie mogę dłużej czekać, aby rozwiązać te problemy z publikowaniem. Tak więc kontynuowanie z punktu 4 powyżej: Ale cześć, to proste, każda mapa, którą kiedykolwiek oglądaliśmy, składa się z bardzo prostego ruchu ABCD, jak pokazano poniżej. To wszystko, czego potrzebujemy, aby z powodzeniem przeprowadzać transakcje na rynku forex, co mam nadzieję pokażę w nadchodzących dniach, tygodniach i miesiącach. Jak widać, jest to bardzo prosty wzór ABCD i wszystko, czego potrzebujemy, aby z powodzeniem przeprowadzać transakcje forex, ponieważ jest to podstawa wszystkich wykresów, na które patrzymy. Zaczyna się od wykresu tyknięcia i przechodzi przez wszystkie nasze wykresy 1min, 5 min itd. Aż do cotygodniowych wykresów. Opanuj ten model i opanuj Forex. Ale zanim zaczniemy handlować tym wzorcem, przyjrzyjmy się, dlaczego pojawia się on na naszych wykresach z tak zadziwiającą regularnością, gdy tylko zrozumiemy, co się dzieje, być może mamy połowę szansy na pomyślny handel. Przede wszystkim nasz trader, Fred, decyduje się kupić po cenie A następnie ładnie przesuwa się po stronie powiedzmy 10 pipsów do punktu B. A teraz pytanie do ciebie Ma nasz trader Fred zarabiał pieniądze, gdy cena osiągnie punkt B. Cóż, prosta odpowiedź brzmi: nie, nie ma. Więc co on ma zrobić, aby zarobić pieniądze. To prawda, że ​​musi bankować swoje pieniądze i robić to, co musi sprzedać. Teraz Gladys kupiła też w A i ona również chce zbijać swoje zyski i tak jak Fred chce sprzedać również w B. Teraz ta nagła presja sprzedaży powoduje, że cena spada do punktu C typowo zniesienie około 50 początkowego ruchu w górę. Teraz Fred i Gladys zarobili niezły zysk w pierwszym ruchu i mają trochę pieniędzy w banku, gotowi na odkupienie, gdy cena jest odpowiednia, i oto, a gdy cena osiągnie punkt C, decydują się na ponowne kupienie i natychmiastową cenę. wróć do strony za starą wysoką w punkcie B, aż do nowej wysokości w punkcie D, gdzie Fred i Gladys natychmiast znowu sprzedają, zwiększając zyski i cały cykl zaczyna się od nowa. Teraz, gdy moi przyjaciele mówią w skrócie, jak działa rynek i dlaczego ABCD porusza się po naszych listach, jego ciągłe kupowanie i sprzedawanie, bez względu na ramy czasowe handlu. Tak więc płonącym pytaniem jest, jak wykorzystujemy te informacje i jak wymieniamy ruchy ABCD. Zanim odpowiem na to pytanie, jedną rzeczą, o której powinienem wspomnieć, jest to, że Fred jest głównym sprzedawcą w Bank of Japan, a Gladys jest główny sprzedawca w Europejskim Banku Centralnym. Jedno jest pewne, że nie chcesz być drugą stroną ich transakcji. W rzeczywistości chcesz handlować z nimi, a nie przeciwko nim. Jak to zrobimy? Jak wymieniamy ruch ABCD? Cóż, co musisz zrobić, to kupować i sprzedawać w tym samym czasie co oni. więc masz 2 opcje, które kupujesz w punkcie C, gdy cena się do nich zbliża, moja preferowana metoda, lub kupujesz jako przerwy cenowe powyżej punktu B. Załączone zdjęcia (kliknij, aby powiększyć) Dołączył listopad 2017 Status: Członek 4,509 Postów Ten ostatni post zabrał mi około 2 h do wysłania, ponieważ musiałem skopiować wklej i przesłać wszystko około stu krwawych razy, co doprowadziło mnie do szaleństwa. (Emocion ciągnie za włosy out) Mam więcej do powiedzenia na temat mojej strategii handlowej, ale jej poświęcenie tak długo z tym problemem publikacji, więc będę musiał to załatwić z Adminem asap przed opublikowaniem, przepraszam, ale nie mogę siedzieć tu godzinami robiąc jeden mały post zwariowany. Administrator, proszę, pomóż mi, wysłałem Ci e-maila 3 razy. Poczuć strach i zrobić to tak czy inaczej. Dołączył do maja 2017 Status: Wielkość partii .1 154 Stanowiska Dzięki Clive dobry I przykro mi z powodu twojej straty synowie są pobłogosławieni, że mają godnych podziwu ojców. Niektóre nie. Zwróć uwagę na lekcje porażki. Dołączył wrzesień 2008 Status: SENIOR MEMBER 205 Postów Hmmm Pył kurzu. Przepraszam za to. To jest droga całej ziemi. Lecz Bogu dzięki za życie. Niech dusza jego odpocznie na łonie Pańskim. Subskrybować. Członkowie muszą mieć co najmniej 0 kuponów do opublikowania w tym wątku. 10 handlowców oglądających teraz Forex Factoryreg jest zarejestrowanym znakiem handlowym. Jak wymienić Forex na Bulls? ABCD Pattern - ABCD Pattern jest łatwy do zidentyfikowania na wykresach - ABCD Pattern ma strukturę złożoną z jednakowych cenników - Wzór ABCD musi się zdarzyć w określonym Fibonacciego punkty Czy zapłaciłbyś 1500.00 za poznanie tego wzoru Jeśli odpowiedziałbyś, że nie kupiłbyś książki z pierwszym pojawieniem się tego wzorca w 1935 r. napisanej przez HM Gartleya, ojca wzorów harmonicznych. Wzorzec ABCD Forex lub ten sam wzór fali jest impulsywnym ruchem na rynku. Jest to część teorii Elliott Wave, ale nie musisz znać Elliott Wave, aby skorzystać z tego łatwego wzoru. Noga BC zwykle powraca do poziomu 0,618 AB, ale nie powinna powrócić do wartości po usunięciu 0,786. Jeśli noga BC porusza się poniżej poziomu zniesienia 0,786 Fibonacciego, wzór jest nieważny. Ponadto, płytkie odejście do poziomu 0.236 lub 0.382 pokazuje, że inwestorzy chcą zakończyć korektę i wznowić trend wzrostowy, ponieważ nie chcą czekać na poziom 0.618 Learn Forex: Wzór EURJPY ABCD w powyższym przykładzie EURJPY na 2 - hour wykres, w jaki sposób utworzono nogę LdquoArdquo z impulsywnym ruchem z 131.14 i kończącym się na 133,78 dla punktu ldquoBrdquo. Po świetnym przebiegu 264 pipsów inwestorzy będą czekać na spadek zysków, który zakończy się na poziomie Fibonacciego. Podczas gdy średnie zniesienie wynosi 0,618 lub 163 pipsy dla tego ruchu spadek wynosił tylko 100 pipsów od punktu B (133,78) do punktu C blisko 132,77. W powyższym handlu ryzyko nagród wynosiło 1 do 5 Ostre odbicie z punktu C mogło zostać wprowadzone 16 października o godzinie 133,08 z pięcioma świecami, zanim EURJPY naprawdę zaczęły się poruszać. Po dłuższym wejściu na 133,08, przystanek ochronny mógł zostać umieszczony na 132,57 tuż poniżej punktu C przy 132,60. Od tego momentu, limit na poziomie 264 pipsów mógł zostać ustawiony na 135,25, który został trafiony 22 października. W powyższym przykładzie odległość od punktu A i B była równa odległości od punktów C i D. Jednak zwiększenie objętości może doprowadzić do tego, że punkt docelowy D przesunął się wyżej w stosunku do innych współczynników ekspansji Fibonacciego równych 1,272, 1,382, 1,618 a nawet 2,618. Wzięcie udziału w transakcji w celu ekspansji 1,00 i użycie stopu końcowego dla reszty pozycji pozwoli inwestorowi na wzięcie udziału w większej części ruchu. Jak widać, ABCD jest użytecznym wzorem, który można dodać do zestawu narzędzi, ponieważ może on dostarczać transakcje z niewielkim ryzykiem w stosunku do możliwej nagrody. Teraz znasz swoje ABCDrsquos, aby znaleźć dobre transakcje --- Wpisany przez Gregory'ego McLeoda, Instruktora Tradingowego Zainteresowani naszymi analitykami Najlepsze opinie na najważniejszych rynkach Sprawdź naszych bezpłatnych przewodników handlowych Tutaj DailyFX dostarcza wiadomości forex i analizę techniczną trendów mających wpływ na globalną walutę rynki.

No comments:

Post a Comment